Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/mrkrn.dk/public_html/wp-content/themes/mrkrn/single-portfolio.php on line 10

Brand ID – Baunehøj Efterskole

LOGO Hjemmeside

POSTER POSTKORT

Årskrønikke_1 Årskrønikke_2 Årskrønikke_3 Årskrønikke_4


Vores udfordring i denne opgave var at præsentere Baunehøj Efterskole og ikke sælge den. Vi lagde fra starten vægt på, at vise Baunehøj Efterskole på en autentisk måde – dvs. at finde frem til efterskolens sande identitet og få denne til at skinne igennem i vores visuelle og kommunikative formidling.

For at formidle Baunehøj Efterskole på den mest autentiske måde, valgte vi, at tage udgangspunkt i Baunehøj Efterskoles 4 grundværdier: dygtighed, troværdighed, ligeværdighed og gådefuldhed og lade dem danne rammen for vores løsning.

Således har vi fået skabt en visuel identitet med et solidt og enkelt look tilsat et væld af billeder. Rammerne skal vidne om, at man har gjort sig umage. Og indenfor disse solide rammer repræsenteres livet på Baunehøj Efterskole i form af lækre billeder og videoer. Billederne samt videoerne har fået et strejf af ubekymret nostalgi via redigeringen.

For at skabe fornyet opmærksomhed til hjemmesiden har vi lavet en mindre kampagne. Kampagnen indeholder plakater og kort med QR-koder, som sætter en teasevideo i gang. Denne video har til formål, at få flere besøgende til hjemmesiden, hvoraf flere forhåbentlig fastholdes.

Vedligeholdelsen af hjemmesiden skal ske via en elevredaktion, som skal opdatere siden med billeder og tekster om seneste nyt på efterskolen. De skal desuden stå for en Instagram-konto, fra hvilken billeder uploades direkte til hjemmesiden og på den måde får siden til at virke levende.

PRODUCERET:
Logo – Identitet – Plakater -Postkort – Klistermærker – Brevpapir – Video – Foldere – Hjemmeside